
Primăria Craiova își dorește să continue colaborarea cu organizația European Best Destinations pentru promovarea municipiului la nivel internațional. Compania a prestat servicii pentru primăria Craiova timp de un an, iar autoritățile locale au fost tare mulțumite de serviciile acestora.
Iată ce se arată într-un proiect de hotărâre locală: „Având în vedere numărul extrem de mare al menționării municipiului Craiova în toate mediile de promovare și informare ca urmare a participării la competițiile European Best Destinations din 2021, corelat cu interesul crescut al turiștilor de a vizita Craiova și toate beneficiile social-economice ce decurg din aceasta pentru comunitate și autoritatea locală, considerăm oportună continuarea colaborării cu această organizație internațională, partener oficial al Comisiei Europene prin rețeaua EDEN – European Destinations of Excellence”.
Conform statisticilor transmise de European Best Destinations, pagina cu rezultatul final obținut de municipiul Craiova în cadrul competiției The Best Christmas Markets in Europe 2021 – locul 6 – a fost distribuită de mai mult de 100.000 ori pe rețelele din social-media la nivel internațional și a fost vizualizată de mai mult de 2,6 milioane de călători care urmăresc site-ul www.europeanbestdestinations.com.
Taxa de participare solicitată către municipiul Craiova, pentru acest tip de promovare, prin modalități specifice la nivel internațional, este de 22.990 euro, care va fi achitată în lei, la cursul valutar al băncii din data efectuării plății.
Municipalitatea propune ca taxa de participare să fie achitată din sumele colectate la bugetull ocal din taxa hotelieră.
Tot ce mai trebuie făcut pentru ca parteneriatul să fie încheiat este ca proiectul de hotărâre să treacă de votul consilierilor municipali în cadrul ședinței din această lună.
Sursa: craiovaforum.ro