Elevii spun că sunt copleșiți de conținutul materiei și multe dintre subiectele care apar în testele pentru Evaluarea Națională, ei nu le-au aprofundat niciodată la clasă. Replica unor profesori: „Să pună mâna să învețe la timp”.
SURSA FOTO Arhivă Adevărul
Dacă mergi într-o clasă și discuți cu elevii care urmează să susțină Evaluarea Națională, fără să fie, bineînțeles, profesorul de față, cei mai mulți dintre ei spun aceleași lucruri: „Materia este multă, stufoasă, primim la testele de la clasă subiecte pe care nu le-am lucrat niciodată sau nu le-am aprofundat, iar manualele sunt prost concepute!”.
Cristian Dascălu, de exemplu, este elev în clasa a VIII-a la o școală din Craiova și spune că fără meditații nu s-ar descurca, iar cele mai mari bătăi de cap i le dă matematica.
„Eu i-am cerut mamei să-mi găsească un alt profesor de matematică la începutul clasei a a VII-a. Îmi amintesc, era o…